Philips SHB9000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHB9000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

Siepe 06-10-2010
Geschreven voor: Philips SHB9000

Kort gezegd vind ik het een fantastisch ding! Ik gebruik hem voor sporten, zowel binnen als buiten. Het bereik is altijd voldoende. Ik koppel 'm met mijn gsm (SE T715) of met m'n netbook (WinXP). Geen enkel probleem. Ik heb voor hardlopen hele reeksen aan hoofdtelefoontjes geprobeerd, maar niks voldeed. In-ear wordt pijnlijk, dopjes vallen er altijd uit. Dus uiteindelijk deze. Fantastisch geluid, goede batterij, blijft lekker zitten.
Enige minpunten: het rubber is nogal zweterig en er zit een rammeltje in de linkerschelp, wat te horen is als je hardloopt en hij staat niet hard genoeg. Met roeien of fietsen heb ik nergens last van.
Er zit overigens ook een draadje bij om 'm wired te gebruiken.

Kamphuys 23-04-2010
Geschreven voor: Philips SHB9000

Een geweldige headset. Ik gebruik hem voor mijn iPhone en MacBook en het werkt top! Het geluid van de headset is subliem. Ik vind het geluid in de bluetooth-mode beter dan wanneer ik gebruik maak van een AUX-kabel. De headset heeft erg veel bass. De duurzaamheid/degelijkheid van de headset is uitmuntend.

Voor de mensen met vragen over bluetooth; google het gewoon even. Kom op zeg, het is allemaal zo simpel en de antwoorden liggen voor het oprapen op het internet.

Rob1235 05-04-2010
Geschreven voor: Philips SHB9000

De koptelefoon heb ik 'aangesloten' op mijn MacBookPro. Ik wil graag muziek luisteren, terwijl ik in de kamer bezig ben en rondloop, zonder anderen te storen. Ik ben erg tevreden. Zolang je in de kamer blijft heb je goed geluid. Je hoort zo nu en dan om de paar nummers wel een kraakje, maar het valt mij reuze mee. Ik vind het niet storend.

hulp22 29-12-2009
Geschreven voor: Philips SHB9000

Bijzonder je kan hem met en zonder kabel kan gebruiken. Je haalt de stekker uit de koptelefoon. Voordeel als je je draad/stekker kapot gaat hoef je geen nieuwe (dure) koptelefoon te kopen. Dit is me bij andere modellen al vele malen in mijn omgeving overkomen, en is tegenwoordig niet te repareren. (vandaar een tien voor duurzaamheid)
Contact werkt met mijn Nokia telefoon simpel en direct, met de Vista computer gaat het allemaal wat lastiger omdat je steeds enkele instellingen moet aanpassen.
In de praktijk goed te gebruiken op redelijk korte afstanden (minder dan 5m), anders valt er zo nu en dan een gaatje in het geluid.
Hij is redelijk compact zodat je hem makkelijk mee kan nemen.
Batterij gaat heel lang mee, en tegenstelling tot andere draadloze die ik ooit heb gehad.
Geluidskwaliteit lijkt me prima in vergelijking met de mij bekende modellen.

tava5114 11-11-2009
Geschreven voor: Philips SHB9000

Heb deze hoofdtelefoon deze week ontvangen en hem meteen aangesloten op mijn nieuwe iMAC 27 ". Een fluitje van een cent. De geluidskwaliteit is fantastisch De hoofdtelefoon ziet er ook nog eens erg goed uit. Connectie met mijn iPhone nog niet getest, omdat deze helaas nog in reparatie is.

Bereik is ruim 15 meter en geluid is absoluut ruisvrij. De basversterking heb ik wel meteen uitgezet bij het beluisteren van muziek. Voor het kijken van HD film-demo's via iTunes is deze basversterking wel weer erg gaaf. Een absolute aanrader ! Over de duurzaamheid kan ik op dit moment nog niets zeggen, maar 2 jaar garantie is voor mij voldoende vertrouwen, vandaar een negen op dit onderdeel.

Robo007 02-10-2009
Geschreven voor: Philips SHB9000

Geweldig geluid in combinatie met mijn bluetooth Sony NWZ A826 mp3speler.

In eerste instantie vond ik dat de koptelefoon te zware bassen produceerde. Dit kwam echter doordat de FullSound optie aanstond. Als je deze uitzet zit er een prachtig dynamisch geluid in.

Ook handig dat je via de koptelefoon de muziek kan pauzeren en volgende of vorige nummer kan kiezen.

Heerlijk draadloos!
Ik ben erg blij met deze aankoop.

Enie 26-03-2009
Geschreven voor: Philips SHB9000

Nooit gedacht dat ik hier als eerste een review zou plaatsen. Op de gok gekocht omdat ik nergens een review kon vinden en afgegaan ben op wat Philips zelf schrijft. Ik zocht een bluetooth koptelefoon met een goed geluid zonder storing. En die koptelefoon heb ik nu thuis, fantastisch geluid, zit super confortabel, erg licht en makkelijk in het gebruik. Voor mijn verwende oortjes een uitkomst. Het bereik vind ik OK, in dezelfde ruimte tot 10 meter geen probleem, wel als je naar een andere ruimte gaat met een betonnen muur ertussen, dan valt het geluid af en toe weg, maar nooit ruis. Maar waarom zou je zover van de bron af moeten zitten! Voor een mobiel heeft hij veel mogelijkheden, maar daar heb ik geen ervaring mee. Er zit ook een microfoon in, dus je moet er gewoon mee bkunnen ellen op afstand van je mobiel. Skype werkt er nog niet goed op, maar daar zal vast ook wel een truc op te vinden zijn. Het instellen op mijn computer kostte veel tijd omdat daar eigenlijk geen duidelijke aanwijzingen voor stonden in de gebruiksaanwijzing, bovendien werd de aansluiting met een pc niet gegarandeerd door Philips. Ik moet wel elke keer dat ik de headset gebruik de bluetooth verbinding opnieuw tot stand brengen via het configuratiescherm en daarna het geluid standaard instellen op bluetooth audio van hoge kwaliteit, anders worden de luidsprekers van de computer automatisch gebruikt. Beetje omslachtig misschien, maar ik heb het er graag voor over.